Albert Smeitink
Manager Marketing & Sales

Marketing en Communicatie transformeert naar Marketing en Sales

De voorbereidingen werden in 2018 getroffen om vanaf oktober de organisatie op te laten gaan in een nieuw te vormen afdeling Marketing & Sales. Tim Zunneberg heeft na 3 jaar het stokje overgedragen aan Albert Smeitink die per 1 oktober verantwoordelijk is voor Marketing & Sales.

Het team is zich opnieuw aan het uitvinden waarbij de goede dingen behouden bleven en nieuwe aandachtsgebieden zijn benoemd. In de breedte richten we ons op interne en externe communicatie, Kijk-, luister-, lezers- en adverteerdersonderzoek, B2B en B2C, business development, marketing- en businessintelligence. De transitie die we voor ogen hebben brengt ons van reactief uitvoerend naar proactief adviserend. Op deze manier zal Marketing een belangrijke spilfunctie gaan innemen in de driehoek redactie, sales en marketing. Een proces waar we de nodige tijd voor uittrekken wat ook de nodige aandacht zal vergen!

Aan het team is in 2018 een marketeer toegevoegd en eind 2018 is de vacature voor een nieuwe Marketing Coördinator opgesteld die de transitie verder vorm kan geven.